Відкрите звернення до президента і до олігархів

Сергей Поярков

Сергій Поярков

Художник

Соцмережі вибухнули фотожабами про вибори

Відкрите звернення до президента і до олігархів (вперше виповнюється без мацкальського мату).
Я маю намір зробити найбагатшим і найвпливовішим людям в Україні пропозицію, від якої вони не зможуть відмовитися. І, так, це таки саме НАЇЗД !!!
Почнемо з позитиву. По-перше, не тільки від себе особисто, а й від імені мільйонів співвітчизників, та чого там, і всієї світової громадськості низько хочеться вклонитися нашому чинному президенту: ви наш герой і рятівник, спасибище вам огромєнноє, за те, що завдяки саме вам – НЕ КЛИЧКО НАШ ПРЕЗИДЕНТ.

З цього конкретного питання ви, Петре Олексійовичу – врятували людство. Тепер втираємо соплі гуманізму і поступово переходимо до справи.
Я обожнюю Петра Олексійовича Порошенка вже за одне те, що слово “деолігархізація” він, на відміну від Януковича, вимовляє, як від стінки горох. Думаю, Віктор Федорович, почувши це слово САМЕ ВІД ВАС, мало не здох від заздрості і запив з горя. До сіх пір п’є таблетки від жадібності і пігулки від здивування.

Я розумію, що, напевно, якесь особливе почуття гумору Петра Олексійовича штовхнуло його ОСОБИСТО очолити боротьбу САМЕ c олігархами.

Соцмережі вибухнули фотожабами про вибори

Зеленський після цієї безсмертної заяви жорстко заздрить і ревнує президента досі, а це дорогого коштує, Зелю перехохміть реально важко.

Але, пора до справи, і я хочу почати з прикладу.
Один з вас, безпосередньо причетних до заголовку моєї статті (великий політик і відомий бізнесмен) одного разу заїхав до мене в майстерню купити пару скульптур. Це було років за півтора до революції. І я задав йому всього одне, але дуже особливе питання, після якого ми нібито й не посварилися, а й якось не спілкувалися два роки. Зачепило його міцненько.
Питання було таке: дорогенький, ось скажи, будь ласка, ти розумієш, що настане той день, коли ти склеїш ласти? Ну, або цегла на голову, або нетравлення шлунку? .. Зрештою, померти можна просто від старості. І ось настане момент, коли твоя прекрасна дружина “з перськими очима”, твої милі діти йтимуть за твоєю труною …
У тебе буде краще місце на цвинтарі, найдорожчий катафалк і кращий скульптор буде ліпити тобі пам’ятник. Але відразу ж після поминок у твоєї дружини і дітей твої вчорашні друзі (вони ж – сьогоднішні вороги) тут же почнуть відбирати твій бізнес. Причому вони будуть намагатися віджати по максимуму! Як власне ти й сам по життю поводився при першій же можливості.
Так само, як відібрали у Кушнарьова. (Був колись такий яскравий харківський бізнесмен і політик Кушнарьов).
Насправді, у Аміра і Даміра Ахметових активи батька почнуть віджимати відразу ж після його смерті. Те ж саме буде з Порошенком, з Фірташем, з Коломойським, з Пінчуком, з і т.д і т.п … Ваші вчорашні друзі почнуть віджимати у ваших дітей все, що ви чесно УПИРЬіватізіровалі у нашої Батьківщини – України. Дорогі мої, ваші діти не зможуть, як прібацаная Періс Хілтон, валяти дурня на татові гроші. Відберуть у них все до копійки.
І цю систему побудували ВИ. Своїми руками – своїм дітям.
Дорогі мої олігархи, починаючи з президента. У мене є до вас комерційно вигідна пропозиція. Давайте видихнемо і порахуємо. Якщо ви всі домовитеся між собою, поміняєте правила гри і станете наводити порядок в Україні, то через 5 років сума, в яку оцінюються ваші активи, виросте в три, ядрен батон, рази !!!
Якщо ми просто сядемо і порахуємо, то ми побачимо: методом віджимань і перерозподілів такої динаміки зростання при нинішніх правилах у вас не буде навіть близько !!! Якщо правила змінити і самим їх дотримуватися, то за 10 років ви примножите ваш стан в 5 разів – якщо просте системне розграбування країни припинити і встановити непорушні правила гри однакові для всіх і в країну потече іноземний капітал, який дасть робочі місця і податки, тому що без цього все відбувається жорстко по Жванецькому: “Навіщо ви крадете зі збитків? крадіть з прибутків!” Паралельно за ці 10 років збільшаться пенсії, зарплати і зникне соціальна напруженість. Що дозволить вашим дітям дуркувати, як Періс Хілтон по повній програмі.
Крім міркувань економічної вигоди я звертаюся, і до біології, і до математики. Любі мої олігархи – від глави Кабміну до останнього губернатора області! Я хочу нагадати вам, що всі ви – ссавці, хордові, прямоходячі. У вас за біологічними параметрами інстинкт самозбереження повинен взяти гору над жадібністю. Інстинкт самозбереження, як вчили нас ще в школі, є головним базовим інстинктом у людини. Якщо ви все ще люди – поверніться в материнське лоно біології. Зрозумійте, будь ласка, що, і з точки зору математики, віддати частину – це вигідніше, ніж втратити ціле.
Згадайте про Віктора Федоровича Януковича. Ви ж все його знали особисто! Зверніть увагу, як ви, прийшовши до влади, стаєте на нього схожими.
Я знаю вас, як облуплених, дорогі мої українські політики всіх партій! Я спілкуюся з вами 15 років особисто – з усіма практично. І всі ви не дасте мені збрехати. Як тільки ви, зарази, приходьте у владу – що я вам всім кажу? (Вас же багато – моїх колекціонерів.) Про що я вам п’ятнадцять років поспіль проїдають вуха, коли ви приходите до влади, беручи вас за гудзик або за краватку у Верховній Раді? Після кожних виборів я вам кажу одне і теж (і що характерно, ви всі як один зі мною погоджуєтеся): а тепер, дорогі мої, на першій же сесії парламенту, де ви – в більшості, прийміть, дурні, Закон про опозицію. І автоматично перестанете бути дурнями.
У нас так трапляється в країні, що ви ввечері, лягайте спати у владі, а вранці прокидаєтеся в опозиції, тому що, наприклад, ваше колективне несвідоме Янукович втекло і справа пахне для вас опозиційним гасом, тобто опозиційним блоком сьогодні, Качанівською колонією вчора, а позавчора справою Гонгадзе. І тепер я знущально пригадую вам, то що я говорив, коли Віктор Федорович став президентом! Я сказав вам те ж, що говорив вашим попередникам і попередникам попередників. Якщо ви, опинившись у владі, в першу сесію парламенту не прийняли Закон про опозицію – я вам виписую довідку про загальнопартійний дебілізм вашої політичної сили. Будь-яка українська партія, яка потрапила у владу, і в першу чергу не стала займатися законом про опозицію – це стадо самоглумлівих ідіотів.
Ідіотів, яких по праву зметуть нехороші обставини в особі їм же подібних чемпіонів по недалекоглядності. Ви всі опинитеся в опозиції раніше, ніж думаєте. Або вас туди по швиденькому “нададуть” – ви поки при владі, стелите соломку туди, куди вас гарантовано “впадуть”.
Я закликаю до інстинкту самозбереження. Навіщо я це роблю? Звичайно, з корисливих спонукань.
Це буде вигідно ВАМ в першу чергу. Ви втричі, а то і уп’ятеро, збільшите ваші і без того чималі статки. Це економічна складова.
Біологічна складова: і ви, і ваші діти не будете змушені, як ваші попередники бігти задерши хвіст. Але ж “вдячні співвітчизники” ще можуть і причесати як Чаушеску з Каддафі …
ВАМ, мені, українським пенсіонерам, бюджетникам, гопникам з Троєщини, балеринам з Оперного театру і всім іншим – набагато вигідніше, якщо ви так зробите. Ми всі вас в цьому починанні підтримуємо. Тому що якщо ви в кінці-кінців візьметеся за голову, то ви будете купувати у мене бронзових слонів не по 5, а по 25 тисяч доларів, тому що ваші статки збільшаться в 5 разів. Тому що якщо пенсії і зарплати збільшаться в п’ять разів, то населення і принесе вашому бізнесу в п’ять разів більше грошей.
Саме так у всьому світі і вирішувалася ця проблема.
І ще дуже важливо – я б дуже не хотів, щоб читач припустився стратегічної помилки і подумав, не дай Бог, що Поярков Сергій Володимирович розумніший за всіх наших олігархів і президентів. Боронь Боже, щоб ви так подумали! Насправді, вони зовсім не тупі. Вони просто надмірно хітросракі. Тому що ця думка гризе їх приховано вже багато років. Але вони не можуть, як боксери, які стоять в колі в бойовій стійці один навпроти одного, опустити рукавички. Тому що той, хто перший “розкриється”, отримає від найближчого сусіда в торець. Власне, як вони і робили все життя. І тому – колосальне взаємна недовіра один до одного не дає їм можливості здійснити те, що давно вже сидить в їх олігархічних макітрах.
Дорогі олігархи на чолі з президентом! Свого часу в Америці, на початку минулого століття зібралися американські олігархи – Рокфеллери, Меллон, Астор, Дюпони і іже з ними. Вони сіли в коло і прийняли рішення. Рішення саме те, про яке я говорив вище. Відтепер і назавжди граємо за чесними правилами. Від закону відкупитися не можна, гроші не звільняють від кримінальної відповідальності, будь-який пахан, яка не скнокал тему і забив на Постанову сходняка – гребе в натурі і без базару жорстко на парашу. Тобто, якщо в Америці мільярдер сів за кермо п’яний і збив негра в Гарлемі – йде відсиджувати. У США маса знакових прикладів, коли тих хто вкрав 100 мільйонів, 500 мільйонів, мільярд – садять.
Хлопці! Чим раніше ви приймете рішення грати за правилами, – тим більше ви придбаєте. І тим менше ми всі з вами разом втратимо.
Віктор Федорович теж хотів було очолити деолігархізацію або синові Сашкові доручити. Загалом, планували вони, межигірські мрійники, “знежирити” і Беню, і Пороха, і Ахметку і інших. Не думаю, що у них не вистачило нахабства, швидше через тупе нахабства у них не вистачило часу. Але історія вчить нас, що той, хто хоче перебуваючи всередині олігархії і з нею ж хоче боротися, той має високі шанси на почесне звання знатного страусознавця України. Це я вам, Віктор Олексійович і Петро Федорович тонко натякаю.
Як мудро говорив Конфуцій: “Не рий іншому деолігархізацію, сам в неї потрапиш”. А товариш Сухов з “Білого сонця пустелі” теж туманно натякав, що, мовляв “деолігархізація – справа то-о-онка”. Зате завдяки легітимному презіРОШЕНОзіденту народилася нова скоромовка: олігархи олігархів деолігархізовували деолігархізовували та не видоолігархізували і саморазолігархізувалися.

Всі ми смертні, але політичні діячі смертні по особливому. Їх ховають не тільки близькі і далекі сучасники, а ще й історія. Петро Олексійович, у мене для вас новина і це вам вирішувати хороша чи погана. Ваш шлях тепер тільки наверх, вам тепер тільки в гору. Історія або урочисто поховає Порошенко в пантеоні на Олімпі під залп почесної варти над кришкою труни рятівника країни (Кемаль Ататюрк – відпочиває) або закопає за парканом кладовища на Голгофі під єхидні смішки як закопала вже шапкокрада Януковича. Який варіант країні вигідніше – навіть не обговорюється. Нам всім очевидно вигідніше нести під сонцем процвітання майже невагомі пахучі вінки на Олімп, ніж тягтися під градом проблем з непідйомними відрами нечистот на політичну смітник історії.

У мене до Порошенка прохань немає, але є дві вимоги:
Перше – закінчити війну перемогою. І стати фігурою для нащадків по доброму істОричною, а не істЕричною і комічною.
Друге – навести порядок в управлінні країною і дати дихати не тільки собі і своїм наближеним, а ВСІМ, включаючи опозицію, якою б хреновою вона не виглядала. Якщо у кого-то інші забаганки, то нехай вони йдуть “пішим еротичним маршрутом” Віктора Федоровича. Я хочу, щоб Порошенко видав на гора результат і всій країні невигідно, якщо він обісреться. Людей не цікавить хутко поміняти по “вигідному” курсу шило Порошенко на мило Саакашвілі, Рабиновича або Соболєва. Головний інтерес – це перемога у війні, зміна управлінської системи, зміна психології виборця, в першу чергу, і обираємого, в другу.
P.S. Свої два роки в армії я відслужив від наказу до наказу. Тому я жорстко впевнений в тому, що під час війни боротися з власним головнокомандувачем – це допомагати головнокомандувачу противника. А в адміністрації нашого головнокомандуючого, в його власній фракції, в опозиції і серед соратників (а іноді насратніков) в коаліції і так дофигища помічників Путіна.
З важким серцем, але в даній ситуації що склалася в країні і за її межами, я повністю згоден з позицією нашого головнокомандуючого, наших союзників ЄС і США, що негайний перевибори до Верховної Ради України користі не принесуть, але нашим ворогам виборів дуже хочеться прямо зараз.
P.P.S. Безумовно, я збираюся продовжити цю тему. До речі, в моїй наступній статті я маю намір по-науковому ніжно, але за традицією твердо – пояснити вам в чому відмінність членів блоку від блоку членів Петра Порошенка.

